Ako funguje online nákup tovaru na splátky cez Quatro?

 
 
 
 
 
 

Ako funguje online nákup tovaru na splátky cez Quatro?

  1. V eshope si užívateľ vyberie daný výrobok.
  2. Pri vložení výrobku do košíka v pokladni si užívateľ zvolí spôsob platby: Quatro - splátkový systém. Tu sa nachádza aj odkaz na splátkovú kalkulačku, kde si môže prepočítať splátkovú kombináciu.
  3. Po dokončení objednávky používateľ tlačitlom otvorí nové okno so Žiadosťou o nákup tovaru na splátky, ktorú je potrebné vyplniť. Na nasledujúcich stranách si môžete pozrieť 4 kroky v žiadosti.
  4. Po vyplnení žiadosti sa zmluva automaticky zasiela na schvaľovanie do Quatra. Obratom dostane klient odpoveď o jej stave.
  5. Po schválení zmluvy si klient vytlačí zmluvy priloží potrebné doklady a pošle do Quatra.
  6. Po schválení zmluvy je klientovi doručený tovar


Reklamačný poriadok spoločnosti Consumer Finance Holding, a.s. nájdete TU.
 

Aké doklady sú potrebné pre vybavenie nákupu na splátky:

Nákup na splátky je možné využiť pri celkovej maloobchodnej cene tovaru od 100 € do 7 000 €. Pri nákupe do 5 000 € budete potrebovať nižšie uvedené doklady:

Zamestnaný občan

Občiansky preukaz, prípadne druhý doklad totožnosti (vodičský preukaz alebo cestovný pas alebo služobný preukaz policajta/vojaka z povolania) a doklad potvrdzujúci výšku vášho príjmu (kópia aktuálneho výpisu z účtu, kde je uvedená výška príjmu a odosielateľ alebo potvrdenie zamestnávateľa o príjme na našom tlačive - tlačivo nájdete tu).

Živnostník

Občiansky preukaz, prípadne druhý doklad totožnosti (vodičský preukaz alebo cestovný pas) a doklad potvrdzujúci výšku vášho príjmu (potvrdenie o výške daňovej povinnosti SZČO alebo potvrdenie o podaní daňového priznania – kladné)

Starobný alebo výsluhový dôchodca

Občiansky preukaz, prípadne druhý doklad totožnosti (vodičský preukaz alebo cestovný pas alebo služobný preukaz policajta/vojaka z povolania) a doklad potvrdzujúci výšku vášho príjmu (rozhodnutie/ výmer o priznaní/ zvýšení/ znížení dôchodku alebo kópia aktuálneho výpisu z účtu, kde je uvedená výška príjmu a odosielateľ alebo potvrdenie z pošty dokladujúce príjem a výšku dôchodku.

* Pri posudzovaní klienta má Spoločnosť právo vyžiadať si aj ďalšie doklady. Pri nákupe nad 5 000 € je každý klient posudzovaný individuálne.

1. krok - identifikácia užívateľa podľa rodného čísla.

2. krok - údaje o vybratom výrobku z eshopu. Tu si môže užívateľ ešte upraviť splátkovú kombináciu podľa svojich možností.

3. krok - údaje o klientovi

4. krok - údaje o zamestnaní

Súhrn žiadosti na kontrolu

 

 
 
 
Reklamné okno