Ako postupovať pri reklamácii

Kategórie
 
 
 
 

Ako postupovať pri reklamácii

Dôležité upozornenie:

Dňa 15.3.2020 vláda SR prijala mimoriadne opatrenia, ktoré priamo nariaďujú uzatvorenie maloobchodných predajní. Predávajúci nemôže z objektívnych dôvodov dodržať zákonnú lehotu na vybavenie reklamácie a to počas celého trvania štátom vyhlásených a vymáhaných mimoriadnych opatrení. Preto prosíme našich zákazníkov aby reklamácie neposielali v čase mimoriadnych opatrení nakoľko nebude možné ich v tomto čase vybaviť.

https://www.soi.sk/sk/informacie-pre-verejnost/mimoriadne-opatrenia-vlady-sr-vplyv-na-reklamacne-lehoty.soi
 

 

  1. Očistiť reklamovaný výrobok (v prípade použitia)
  2. Vyplniť a priložiť reklamačný formulár, ktorí nájdete TU
  3. Priložiť kópiu dokladu o kúpe (blok z registračnej pokladne / faktúra)
  4. Odoslať na adresu:

 

  • Predajna Aladdin
  • Nitrianska 97
  • Hlohovec 92001
  • Slovenská Republika
     
 
 
 
Reklamné okno
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia