Často kladené otázky (FAQ)

Kategórie
 
 
 
 

Často kladené otázky (FAQ)

1. Otázka: Čo to znamená ak tovar nemá uvedenú dostupnosť ?

- Znamená to, že dostupnosť každého neoznačeného produktu preverujeme individuálne.

2. Otázka: Kedy môžem očakávať doručenie tovaru ?

- Po vytvorení objednávky vás budeme kontaktovať buď e-mailom alebo telefonicky s informáciami o predpokladanom čase doručenia vašeho balíka.

3. Otázka: Môžem objednať aj produkt, ktorý na vašom e-shope neviem nájsť ?

- Ak máte záujem o produkt, ktorý nemáme na e-shope môžete napísať e-mail na e-mailovú adresu info@aladdin.sk

4. Otázka: Ako postupovať pri reklamácii ?

Dôležité upozornenie:

Dňa 15.3.2020 vláda SR prijala mimoriadne opatrenia, ktoré priamo nariaďujú uzatvorenie maloobchodných predajní. Predávajúci nemôže z objektívnych dôvodov dodržať zákonnú lehotu na vybavenie reklamácie a to počas celého trvania štátom vyhlásených a vymáhaných mimoriadnych opatrení. Preto prosíme našich zákazníkov aby reklamácie neposielali v čase mimoriadnych opatrení nakoľko nebude možné ich v tomto čase vybaviť.

https://www.soi.sk/sk/informacie-pre-verejnost/mimoriadne-opatrenia-vlady-sr-vplyv-na-reklamacne-lehoty.soi
 

- Informácie o postupe reklamácie tovaru nájdete TU alebo v reklamačnom poriadku TU

5. Otázka: Našiel som nižšiu cenu u konkurencie. Ako postupovať ?

1. Nájdite si daný produkt na našom e-shope www.aladdin.sk

2. Potom stlačte tlačidlo "Našli ste lepšiu cenu ?"

3. Nasledovne stačí vyplniť povinné polička a kliknúť odoslať


6. Otázka: Doručujete tovar, ktorý bol zakúpení cez e-shop, aj cez víkend ?

- Nie, nakoľko kuriérske spoločnosti, s ktorými spolupracujeme nepracujú cez víkend.

7. Otázka: Ako zistím dostupnosť tovaru ?

- E-shop: dostupnosť tovaru sa dá preveriť e-mailom na adrese info@aladdin.sk alebo telefonicky na čísle 0948 280 530

- Predajňa: dostupnosť sa dá preveriť telefonicky na čísle 0911 437 821

8. Otázka: Čo sa deje po odoslaní objednávky ?

- Mal by vám byť doručení automaticky vygenerovaný e-mail s potvrdením o vašej objednávke.

9. Otázka: Neprišiel mi e-mail s potvrdením o mojej objednávke, ako postupovať ďalej ?

- Odporúčame vám skontrolovať si zložku spam vo vašom e-maile ak sa potvrdenie nenachádza vo vašom e-maile ani v zložke spam poprosíme, aby ste nás kontaktovali cez náš e-mail info@aladdin.sk. V prípade, že sa vám emaily automaticky rozdeľujú do priečinkov (napr. osobné, sociálne siete, reklamy...), skontrolujte všetky tieto priečinky.

10. Otázka: Aké sú otváracie hodiny predajne ?

- Otváracie hodiny predajne sú (Okrem štátom prikázaných sviatkov kedy musia byť predajne zatvorené):

PONDELOK - 9:00 - 17:00
UTOROK - 9:00 - 17:00
STREDA - 9:00 - 17:00
ŠTVRTOK - 9:00 - 17:00
PIATOK - 9:00 - 17:00
SOBOTA - 9:00 - 17:00
NEDEĽA - 9:00 - 17:00

11. Otázka: Môžem vás kontaktovať aj cez Facebook a instagram ?

- Náš facebook a instagram slúžia iba, ako reklamná platforma a sú spravované externou firmou
- Preto odporúčame otázky smerovať na jeden z našich kontaktov, ktoré nájdete TU

12. Otázka: Prečo mám v košíku inú sumu po registrácii, ako ukazuje na stránke v kolónke „cena po registrácii“ ?

- Niektoré produkty majú viac variant s rôznymi cenami. Cena v kolónke „cena po registrácii“ sa počíta z najlacnejšej ceny.

13.  Otázka: Čo mám robiť, ak sa nemôžem dovolať na tel. čísla ?

- Naše predajňové číslo 0911 437 821 je dostupné v časoch otváracích hodín predajne.
- A naše e-shopove číslo 0948 280 530 je dostupné v časoch od 10:00 do 17:00.
- V prípade, že sa nedovoláte na jedno z uvedených telefónnych čísel poprosíme, aby ste nás kontaktovali prostredníctvom e-mailu info@aladdin.sk

14. Otázka: Ako funguje dovoz zadarmo nad 40eur ?

- Akcia dovoz zadarmo sa nevzťahuje na nábytok ani na doručovanie mimo Slovenskej Republiky.

15. Otázka: Čo znamená dostupnosť skladom u dodávateľa ?

- Znamená to, že produkt je dostupný na sklade u dodávateľa a jeho dodanie môže trvať približne od 3 do 15 pracovných dní.

 
 
 
Reklamné okno
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia