Jarné zľavy >klikni sem<

Výhodné nakupovanie s dopravou nad 69€ zdarma!

Často kladené otázky (FAQ)

1. Otázka: Čo to znamená ak tovar nemá uvedenú dostupnosť ?

- Znamená to, že dostupnosť každého neoznačeného produktu preverujeme individuálne.

Ostatné typy dostupnosti:

"skladom u nás" - produkt máme skladom

"skladom" - produkt je dostupný

"skladom u dodávateľa" - produkt je dostupný nášho u dodávateľa

"na objednávku" - tovar nemáme skladom, musíme ho objednať u dodávateľa.

"na dotaz" - na vyžiadanie preveríme dostupnosť produktu

"vypredané" - tovar je vypredaný, čakáme na naskladnenie od dodávateľa alebo výrobcu

"momentálne nedostupné" - tovar je nedostupný u dodávateľa a nemáme potvrdený termín naskladnenia

"plánované naskladnenie MM/RRRR" - naskladnenie v priebehu uvedeného mesiaca/roku

2. Otázka: Kedy môžem očakávať doručenie tovaru ?

- Po vytvorení objednávky vás budeme kontaktovať buď e-mailom alebo telefonicky s informáciami o predpokladanom čase doručenia vašeho balíka.

3. Otázka: Môžem objednať aj produkt, ktorý na vašom e-shope neviem nájsť ?

- Ak máte záujem o produkt, ktorý nemáme na e-shope môžete napísať e-mail na e-mailovú adresu info@aladdin.sk

4. Otázka: Ako postupovať pri reklamácii ?

- Informácie o postupe reklamácie tovaru nájdete TU alebo v reklamačnom poriadku TU

5. Otázka: Našiel som nižšiu cenu u konkurencie. Ako postupovať ?

Pošlite nám e-mailom dopyt na dorovnanie ceny na info@aladdin.sk

V e-maile nezabudnite uviesť:

- link o aký produkt máte záujem

- cenu, za ktorú ste produkt našli v konkurenčnom slovenskom e-shope

- link na produkt produkt z konkurenčného slovenského e-shopu

6. Otázka: Doručujete tovar, ktorý bol zakúpení cez e-shop, aj cez víkend ?

- Nie, nakoľko kuriérske spoločnosti, s ktorými spolupracujeme nepracujú cez víkend.

7. Otázka: Ako zistím dostupnosť tovaru ?

- dostupnosť tovaru sa dá preveriť e-mailom na adrese info@aladdin.sk alebo telefonicky na čísle predajne: 0911 437 821

8. Otázka: Čo sa deje po odoslaní objednávky ?

- Mal by vám byť doručení automaticky vygenerovaný e-mail s potvrdením o vašej objednávke.

9. Otázka: Neprišiel mi e-mail s potvrdením o mojej objednávke, ako postupovať ďalej ?

- Odporúčame vám skontrolovať si zložku spam vo vašom e-maile ak sa potvrdenie nenachádza vo vašom e-maile ani v zložke spam poprosíme, aby ste nás kontaktovali cez náš e-mail info@aladdin.sk. V prípade, že sa vám emaily automaticky rozdeľujú do priečinkov (napr. osobné, sociálne siete, reklamy...), skontrolujte všetky tieto priečinky.

10. Otázka: Aké sú otváracie hodiny predajne ?

- Otváracie hodiny predajne sú (Okrem štátom prikázaných sviatkov kedy musia byť predajne zatvorené):

PONDELOK - 9:00 - 17:00
UTOROK - 9:00 - 17:00
STREDA - 9:00 - 17:00
ŠTVRTOK - 9:00 - 17:00
PIATOK - 9:00 - 17:00
SOBOTA - 9:00 - 12:00
NEDEĽA - zatvorené

11. Otázka: Môžem vás kontaktovať aj cez Facebook a instagram ?

- Náš facebook a instagram slúžia iba, ako reklamná platforma a sú spravované externou firmou
- Preto odporúčame otázky smerovať na jeden z našich kontaktov, ktoré nájdete TU

12. Otázka: Čo mám robiť, ak sa nemôžem dovolať na tel. čísla ?

- Naše predajňové číslo 0911 437 821 je dostupné v časoch otváracích hodín predajne.
- A naše e-shopove číslo 0948 280 530 je dostupné v časoch od 10:00 do 15:00.
- V prípade, že sa nedovoláte na jedno z uvedených telefónnych čísel poprosíme, aby ste nás kontaktovali prostredníctvom e-mailu info@aladdin.sk

13. Otázka: Čo znamená dostupnosť skladom u dodávateľa ?

- Znamená to, že produkt je dostupný na sklade u dodávateľa a jeho dodanie môže trvať približne od 3 do 15 pracovných dní.

14. Otázka: Potrebujete náhradné diely?

- Náhradné diely nemáme skladom. Poskytujeme ich na objednávku len na tovar zakúpený v našej predajni alebo e-shope. Náhradné diely si môžete objednať len priamo osobne v našej predajni Aladdin v Hlohovci. Nie je možné ich objednať cez eshop, e-mail, telefón ani sms.